O systemie

W dniu 29 czerwca 2016 r. podpisana została umowa ​o nieodpłatne korzystanie z programu komputerowego ​do elektronicznego zarządzania dokumentacja, zwanego EZD PUW, pomiędzy Skarbem Państwa – Podlaskim Urzędem Wojewódzkim w Białymstoku a Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

W dniu 10 stycznia 2017 r. JMR powołał zespół projektowy ds. wdrażania systemu Zarządzania Obiegiem Dokumentów co jest spełnieniem Strategii Rozwoju UAM, Cel Operacyjny 4.3, zadanie 3​.

10 lutego 2017 r. Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin wystosował do Rektorów Uniwersytetów i Szkół Wyższych pismo, ze wskazaniem na EZD PUW jako zalecany system elektronicznego zarządzania dokumentacją, wspierany również przez Ministerstwo Cyfryzacji.​

1 października 2018 r. rozpoczęto pilotażowe korzystanie z systemu EZD PUW, jako systemu wspomagającego. Aktualną wersją systemu jest wersja 3.71.456.456.

 

Kalendarz EZD na UAM

  • 19-20.10.2017 – Wizyta grupy pracowników UAM w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim, pierwsze szkolenia, zapoznanie się z praca Urzędu i elektronicznym obiegiem dokumentacji, archiwizacją dokumentów
  • 14.11.2017- Wizyta pracowników na Uniwersytecie Gdańskim
  • Marzec  2018– Wprowadzenie wersji testowej
  • Maj 2018 – rozpoczęcie cyklu szkoleń
  • Sierpień/wrzesień 2018 zakup i dostarczenie sprzętu na jednostki UAM
  • Październik 2018 – Wprowadzenie wersji produkcyjnej w wybranych jednostkach w ramach pilotażu:
    • Archiwum
    • Dział Administracyjno-Gospodarczy;
    • Dział Analiz Ekonomiczno-Finansowych
    • Dział Organizacyjno-prawny;
    • Kancelaria Główna;
    • Wydział Chemii;
    • Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej;
    • Wydział Studiów Edukacyjnych;
    • Wydział Fizyki;
    • Sekretariat Prorektora ds. informatyzacji oraz współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
    • Zespół Radców Prawnych