FAQ – pytania i odpowiedzi

 

      1. Nie mogę się zalogować, mimo że postępuję zgodnie z instrukcją. Co jeszcze powinienem zrobić, gdzie to zgłosić?

System EZD PUW dostępny jest tylko i wyłącznie w sieci UAM. Należy sprawdzić czy próba logowania podjęta została na stanowisku z dostępem do sieci UAM (jednostki komputerowe, na których pracujemy również w innych systemach, są w tej sieci). Dostęp zdalny zostanie udostępniony w kolejnych etapach wdrożenia.
Należy również sprawdzić czy hasło do konta użytkownika było zmieniane po 01.01.2015r. lub czy spełnia wymogi bezpieczeństwa. Szczegółowe informacje na stronie CI https://ci.amu.edu.pl/uslugi/konta-uzytkownikow.
W razie problemów zawsze można wysłać zgłoszenie na helpdesk ezd@amu.edu.pl.

 

      2. Jak mogę się wylogować z systemu?

Niestety twórcy systemu nie przewidzieli opcji „wyloguj”. Zalecamy więc używania opcji logowania przez nowe okno prywatne (przeglądarka Mozilla Firefox) lub incognito (Google Chrome). Wówczas przeglądarki nie zapamiętują haseł i loginów, a ponowne wybranie adresu ezd.amu.edu.pl spowoduje konieczność zalogowania się do systemu.
Bez tego, po zalogowaniu się do systemu, wyłączeniu przeglądarki i ponownym jej włączeniu i wpisaniu adresu ezd.amu.edu.pl automatycznie pojawi się konto osoby wcześniej zalogowanej.
Szczegółowy opis znajduje się w materiałach Instrukcje logowania: http://ezdedu.amu.edu.pl/instrukcje/

 

     3. Jak wrócić do strony startowej?

Należy kliknąć na logo systemu EZD znajdujące się w lewym górnym narożniku strony.

 

     4. Gdzie znajdę koszulkę, którą już otworzyłam?

Otwarta koszulka, która nie została jeszcze nikomu przekazana, ani zakończona znajduje się w folderze „w realizacji”. Po zakończeniu pracy nad pismem przeniesiona zostanie do folderu „zakończone”. Po przekazaniu do kolejnego pracownika przeniesiona zostanie do folderu „przekazane”.

 

    5. Jak założyć nową koszulkę?

Założyć nową koszulkę można klikając na funkcję „Nowa koszulka” na stronie głównej. Przycisk ten znajduje się również w górnym menu każdego folderu (Nowe, W realizacji, Zakończone, Przekazane, Udostępnione).

 

    6. Nie mogę się zalogować do systemu EZD z domu? Czy moje hasło przestało działać?

Do systemu EZD można się zalogować tylko będą podłączonym do serwerów amu.edu.pl.

 

    7. Przekazałam komuś pismo, czy mam jeszcze do niego dostęp?

Z koszulką przekazaną innemu pracownikowi można zapoznać się w folderze „Przekazane”. Nie można jej już jednak zmodyfikować.

 

   8. Gzie mogę sprawdzić, czy pracownik, któremu przekazałam pismo już zapoznał się ze sprawą?

Na końcu każdej koszulki znajduje się Historia obiegu dokumentu, w której znajdują się nazwiska pracowników, którzy pracowali nad danym dokumentem. Data oraz godzina znajdująca się przy nazwisku danego pracownika informuje nas, kiedy dokument został otwarty.

 

   9. Czy mogę przekazać wielu pracownikom jedną koszulkę?

Nie. Przekazać koszulkę można tylko jednemu pracownikowi (analogicznie do oryginały dokumentu). Można natomiast koszulkę udostępnić większej ilości pracowników w trybie do odczytu lub do edycji używając opcji „udostępnij”. Instrukcja znajduje się w dziale Instrukcje.

 

10. Czy istnieje możliwość utworzenia konta dla wszystkich pracowników sekretariatu lub kilku osób zajmujących się punktem kancelaryjnym?

Niestety w tej chwili nie ma takiej możliwości. Każdy pracownik posiada indywidualne konto imienne. Konta dla poszczególnych jednostek UAM nie moga być utworzone.

Ustaw wielkość czcionki
Ustaw kontrast